"Marka Roztocza - wspólny cel rozwoju turystyki"

Z inicjatywy Burmistrza Miasta Wojciecha Żukowskiego i Lokalnej Organizacji Turystycznej "Roztocze" w dniu 13 lipca w Urzędzie Miasta odbyła się konferencja "Marka Roztocza - wspólny cel rozwoju turystyki", mająca na celu podjęcie zintegrowanych działań promocyjnych regionu Roztocza w oparciu o markę "Roztocze - witalność z natury". W konferencji udział wzięli przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim, burmistrzowie i wójtowie z miast i gmin na Roztoczu, przedstawiciele nadleśnictw i organizacji turystycznych. Konferencję prowadził Burmistrz Wojciech Żukowski. W pierwszej części uczestnicy wysłuchali czterech wystąpień:

1. "Marka Lubelskie - założenia i działania" - Piotr Franaszek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.

2. "Dotychczasowy rozwój Roztocza w ujęciu programistycznym" - Ryszard Boguszewski, firma EuroCompass.

3. "Schwarzwald - modelowe rozwiązanie marki regionu turystycznego" - Michał Basiński, Prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze.

4. Prezentacja założeń, celów i sposobu budowania wspólnej marki regonu Roztocza - Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia.

Konferencję zakończyła dyskusja i deklaracja dalszych rozmów i prac nad powołaniem jednej wspólnej dla całego regionu organizacji - instytucji zarządzającej i dbającej o kompleksowy rozwój Roztocza.




<-- POWRÓT