PRZETARGI

Tomaszów Lubelski, dnia 2012.12.05

Sd.271.15.2012

O G Ł O S Z E N I E
KIEROWNIK MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG
w Tomaszowie Lubelskim

zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO

Zakup paliw i olei silnikowych na 2013 rok

Numer ogłoszenia w BZP: 490830 - 2012;
data zamieszczenia w BZP: 05.12.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg,
ul. Piotra Ściegiennego 57,
22-600 Tomaszów Lubelski,
woj. lubelskie,
tel. 084 6642735,
faks 084 6642735.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa UM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw i olei silnikowych na 2013 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliw i olei silnikowych na 2013 rok:
Zadanie Nr 1 - zakup oleju opałowego lekkiego w przewidywanej ilości 400 litrów;
Zadanie Nr 2 - zakup oleju napędowego w przewidywanej ilości 26000 litrów oraz benzyny Pb95 w przewidywanej ilości 3500 litrów;
Zadanie Nr 3 - zakup olei, smarów oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń mechanicznych w przewidywanych ilościach i określonych parametrach:
- oleje silnikowe w ilości 288 litrów;
- oleje hydrauliczne w ilości 80 litrów;
- oleje przekładniowe w ilości 120 litrów;
- oleje do smarowania łańcuchów pił spalinowych w ilości 60 litrów;
- płyny chłodnicze w ilości 100 litrów;
- płyny hamulcowe w ilości 10 szt.;
- płyny do mycia i spryskiwania szyb samochodowych w ilości: zimowy 50 litrów, letni 50 litrów;
- smary w ilosci 34kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.13.40.00-7, 09.13.21.00-4, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.14.00-5, 09.21.10.00-1, 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Odstępuje się od konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi i podpisanymi formularzami cenowymi stanowiącymi Załącznik Nr 1a, 1b, oraz 1c do SIWZ,
b) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ,
c) jeśli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy:
a) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia,
b) zmniejszenie lub zwiększenie zakresu zamówienia,
c) zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w podpunkcie b),
d) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
e) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych wykonawcy,
f) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Określenie warunków zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
b) zgoda obu stron umowy,
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdtomaszow.pl, www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Tomaszowie Lubelskim ul. Piotra Ściegiennego 57; 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Tomaszowie Lubelskim ul. Piotra Ściegiennego 57; 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oleju opałowego lekkiego w przewidywanej ilości 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 60
2. Stały upust - 25
3. Odległość punktu tankowania - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oleju napędowego w przewidywanej ilości 26000 litrów oraz benzyny Pb95 w przewidywanej ilości 3500 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 60
2. Stały upust - 25
3. Odległość punktu tankowania - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup olei, smarów oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń mechanicznych w przewidywanych ilościach i określonych parametrach:
- oleje silnikowe w ilości 288 litrów;
- oleje hydrauliczne w ilości 80 litrów;
- oleje przekładniowe w ilości 120 litrów;
- oleje do smarowania łańcuchów pił spalinowych w ilości 60 litrów;
- płyny chłodnicze w ilości 100 litrów;
- płyny hamulcowe w ilości 10szt.;
- płyny do mycia i spryskiwania szyb samochodowych w ilości: zimowy 50 litrów, letni 50 litrów;
- smary w ilości 34kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.14.00-5, 09.21.10.00-1, 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 70
2. Stały upust - 30

SIWZ  SIWZ
Załącznik Nr 1  Załącznik nr 1
Załącznik Nr 1a  Załącznik nr 1a
Załącznik Nr 1b  Załącznik nr 1b
Załącznik Nr 1c  Załącznik nr 1c
Załącznik Nr 2  Załącznik nr 2
Załącznik Nr 3  Załącznik nr 3

<-- POWRÓT