PRZETARGI
Tomaszów Lubelski: Mosty do wiedzy - programy rozwojowe w Tomaszowie Lubelskim

Numer ogłoszenia: 392580 - 2012;
data zamieszczenia: 11.10.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim,
ul. Lwowska 57,
22-600 Tomaszów Lubelski,
woj. lubelskie,
tel. 084 6642125,
faks 084 664 22 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mosty do wiedzy - programy rozwojowe w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna w Szkole Podstawowej Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Mosty do wiedzy - programy rozwojowe w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.Przedmiot zamówienia składa się z 39 części:
Zajęcia pozalekcyjne
Część 1. Język angielski nowoczesne metody nauczania klasy drugie:
2 grupy x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Część 2. Matematyka kl. trzecie:
2 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 3. Matematyka kl. trzecie:
4 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Część 4. Matematyka kl. trzecie:
3 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 75 godzin
Część 5. Matematyka kl. trzecie:
4 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Część 6. Matematyka kl. szóste:
2 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 7. Matematyka kl. szóste:
3 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 75 godzin
Część 8. Matematyka kl. szóste:
4 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Zajęcia wyrównawcze:
Część 9. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 10. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 11. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 12. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 13. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 14. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 15. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 16. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 17. język polski kl. I-III:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 18. język polski kl. IV-VI:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 19. język polski kl. IV-VI:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 20. język polski kl. IV-VI:
2 grupy x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Część 21. język polski kl. IV-VI:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 22. język polski kl. IV-VI:
1 grupa x 50 godzin lekcyjnych - łącznie 50 godzin
Część 23. Matematyka kl. szóste:
4 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Część 24. Matematyka kl. szóste:
4 grupy x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 100 godzin
Część 25. Matematyka kl. szóste:
3 grupa x 25 godzin lekcyjnych - łącznie 75 godzin
Zajęcia specjalistyczne:
Część 26. Zajęcia logopedyczne kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 27. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 28. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 29. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 30. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 31. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
1 grupa x 25 godzin zegarowych - łącznie 25 godzin
Część 32. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 33. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 34. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
1 grupa x 25 godzin zegarowych - łącznie 25 godzin
Część 35. Zajęcia gimnastyka korekcyjna kl. I-III:
2 grupy x 25 godzin zegarowych - łącznie 50 godzin
Część 36. Zajęcia indywidualne Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna 2 osoby: 1 osoba x 1 godzina zegarowa na miesiąc - łącznie 16 godzin
Część 37. Zajęcia indywidualne Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna 4 osoby: 1 osoba x 1 godzina zegarowa na miesiąc - łącznie 32 godziny
Część 38. Zajęcia indywidualne Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna 3 osoby: 1 osoba x 1 godzina zegarowa na miesiąc - łącznie 24 godziny
Część 39. Zajęcia indywidualne Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna 3 osoby: 1 osoba x 1 godzina zegarowa na miesiąc - łącznie 24 godziny
Liczbę uczniów w poszczególnych grupach reguluje Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w spr. zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
2. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.
3. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany: - prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, - prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, - opracować program zajęć w konsultacji z Zamawiającym, - sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć.
4. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia analizy wstępnej, okresowej (w połowie trwania zajęć) i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami w ramach projektu.
5. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi.
6. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na kilka części zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak,
liczba części: 39.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże iż dysponuje zasobami ludzkimi o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia tj.
      a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy,
      b) osoba powinna być czynnym zawodowo nauczycielem,
      c) ponadto osoby realizujące zajęcia: logopedyczne, gimnastyka korekcyjna, doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna zobowiązane są przedstawić uprawnienia do prowadzenia tych zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym - 30
  • 3 - Kwalifikacje - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy (art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) i określa warunki tej zmiany w zakresie:
1. Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego.
b) z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie usługi w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
3. Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wymagają ich obopólnej zgody dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

SIWZ  SIWZ
Załącznik Nr 1  Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2  Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik Nr 3  Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 4  Załącznik nr 4 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
Załącznik Nr 5  Załącznik nr 5 - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
Załącznik Nr 6  Załącznik nr 6 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Załącznik Nr 7  Załącznik nr 7 - Projekt umowy
Załącznik Nr 7.1  Załącznik nr 7.1 - Przykładowy wzór harmonogramu
Załącznik Nr 7.2  Załącznik nr 7.2 - Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej POKL
Załącznik Nr 7.3  Załącznik nr 7.3 - Oświadczenie o zatrudnieniu w innych projektach POKL

<-- POWRÓT