Tomaszów Lubelski: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr
1 w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 43598 - 2012;
data
zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim,
ul.
Lwowska 57,
22-600 Tomaszów Lubelski,
woj. lubelskie,
tel. 084 6642125,
faks 084
664 22 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja
budynku Gimnazjum Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku
Gimnazjum Nr 1 przy ulicy Kopernika 4 w Tomaszowie Lubelskim.
Przedmiot
zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
1. Branża sanitarna
a) wykonanie instalacji solarnej:
- roboty instalacyjne,
- roboty elektryczne,
- roboty budowlane,
b) wykonanie instalacji c.o.:
- roboty demontażowe,
- roboty montażowe,
- roboty budowlane,
2. Branża budowlana
a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
- roboty demontażowe,
- roboty montażowe,
b) docieplenie ścian zewnętrznych:
- roboty demontażowe,
- roboty dociepleniowe
c) roboty remontowe,
d) wykonanie elewacji na kominach
e) docieplenie stropodachu niewentylowanego
- roboty demontażowe
- roboty ociepleniowe i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
1. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Dokładnie i szczegółowo zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Zamawiający informuje, że znajdujące się w dokumentacji przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego.
2. Roboty budowlane realizowane będą na czynnym obiekcie w związku z czym muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla Gimnazjum Nr 1.
3. Wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymaganiom określonym w szczegółowych specyfikacjach technicznych.
4. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz z wymogami sztuki budowlanej.
5. Wywóz i składowanie gruzu, odpadów zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 ,poz.1243 ). Pozostały materiał budowlany zakwalifikowany jako materiał nadający się do dalszego użytku, należy składować w miejscu wskazanym przez zamawiającego i przekazać zamawiającemu po kompleksowym demontażu.
6. Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych;
b) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy;
c) naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót;
d) ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia;
e) przekazania zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności:
- projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach,
- dziennik budowy;
- instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności; - karty gwarancyjne zabudowanych urządzeń ;
- protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów,
- protokoły odbiorów technicznych. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia,
f) dokonania szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń;
g) przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;
h) komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych;
i) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym;
j) wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7,
45.21.00.00-2,
45.44.30.00-9,
45.42.10.00-4,
45.33.24.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zainteresowany postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości 50 000,00 zł
(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
1. Wadium można wnieść w formie:
a) pieniądza na konto zamawiającego,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 (b) ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
3. Wadium w pieniądzu można wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 29.02.2012 r. do godz. 10:00 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.
4. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a oraz ust.5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do
wykonawców, którzy: wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu
(zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co
najmniej 2 robót budowlanych polegające na termomodernizacji, budowie
budynków użyteczności publicznej lub obiektach innego rodzaju, wykonując na
tych obiektach roboty budowlane polegające co najmniej na:
- montażu
stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonaniu instalacji c.o,
- dociepleniu ścian
podziemia i nadziemia budynków, o kubaturze 5500 m3 (każdy), i wartości co
najmniej 1 200 000,00 zł brutto (każdy).
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do
wykonawców, którzy; dysponują co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Osoby te:
- powinny posiadać określone przepisami Prawa
budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. z
2010r., Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623),
- powinny posiadać uprawnienia do
kierowania pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych
(funkcja kierownika budowy z posiadanymi uprawnieniami), a w szczególności:
a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2.
Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będą
uczestniczyć w realizacji zamówienia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców,
którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w
wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł., oraz fakt ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł,
2. W zakresie warunków
udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania środkami finansowymi, lub
zdolnością kredytową, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót
budowlanych w odpowiedniej wysokości, oraz w przypadku wadium złożonym w
walutach obcych - w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy
dokonywaniu oceny spełnienia tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę
w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości
w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego przez Narodowy
Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z
którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy,
potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub
jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
1. Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym
zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu
Zamawiającego;
2. Zmiany materiałów budowlanych i sprzętu, gdy wykorzystanie
materiałów budowlanych i sprzętu, wskazanych w dokumentacji projektowej lub
ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu
budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod
warunkiem, że zmiana nastąpi na materiały, i sprzęt posiadające, co najmniej
takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły
podstawę wyboru oferty i pod warunkiem nie zwiększania ceny;
3. Wystąpienia
konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których realizacja będzie miała
wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
4. Zmiany terminu realizacji
przedmiotu zamówienia, w przypadku :
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym
pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego.
b) z powodu działania
siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie
terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego
działania,
c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego
wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego o czas
proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
d) konieczności uzyskania decyzji lub
uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania
wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
5. Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego i Wykonawcy oraz
wymagają ich obopólnej zgody dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W
przypadku wystąpienia sytuacji wymienionych wyżej inspektor nadzoru wraz z
kierownikiem budowy sporządzą protokół konieczności zmian czasu lub sposobu
realizacji przedmiotu zamówienia w którym przytoczą argumenty za tym
przemawiające w oparciu o zaistniałą nieprzewidzianą sytuację, sporządzą
kosztorys robót zamiennych, będący załącznikiem do protokołu który musi zostać
zaakceptowany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiany winny być sporządzone w
formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski; ul. Lwowska 57; 22-600
Tomaszów Lubelski, pok.29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie
Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23 nie później jak do dnia 29.02.2012r. do
godz. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Nie zamierza się
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
2. Nie przewiduje się wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
SIWZ
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik nr 3 - Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 4 - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 7 - Projekt umowy
Załącznik nr 8 - Projekt budowlano-wykonawczy (branża architektoniczna)
Załącznik nr 8 - Projekt budowlano-wykonawczy (branża konstrukcyjna)
Załącznik nr 8 - Projekt budowlano-wykonawczy (branża sanitarna)
Załącznik nr 9 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (branża architektoniczna)
Załącznik nr 9 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (branża sanitarna)
Załącznik nr 10 - Przedmiary robót