PRZETARGI

Tomaszów Lubelski 2011.06.08

IRGK.271.17.2011

O g ł o s z e n i e

1. Nazwa i adres zamawiającego.
Miasto Tomaszów Lubelski
ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski

2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości powyżej 14 000 EURO.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z:
Dostosowaniem klatek schodowych do warunków ochrony PPOŻ budynku "A" i "B" Przedszkola Samorządowego Nr 1 przy ulicy Chocimskiej 17 i 19 w Tomaszowie Lubelskim.
Projekt wykonawczy został opracowany przez Biuro Inżynierskie Matej & Matej ul. Lwowska 17, 22-600 Tomaszów Lubelski i obejmują miedzy innymi:

4.1. Klatka schodowa budynek "A" ul. Chocimska 17

Branża Budowlana

1. Roboty adaptacyjne wewnętrzne.

- Rozbiórka paneli ściennych -17,14m2

- Odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej pasami o szer. do 30 cm. - 20,90 m

- Ściany budynków jednokondygnacyjnych z bloczków z betonu komórkowego o gr.18 cm -17,12 m2

- Uzupełnienia ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach zbrojenie prętami fi-6 - 17,12 m2

- Wykucie z murów ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2- okna - 2,0 szt.

2. Ślusarka drzwiowa.

- Drzwi stalowe przeciwpożarowe jednostronne o pow. ponad 2 m2 D3-101x210 cm, El-30, pełne, z samozamykaczem - 4,41 m2

- Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwurzędowych 86-195 cm z PCV z obróbką obsadzenia, z napędem łańcuchowym 24 V i konsolą do obracania skrzydła - 3,35 m2

- Obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm- z blachy ocynkowanej, powlekanej - 0,49 m2

3. Montaż klapy oddymiającej.

- Rozebranie stopów płaskich Kleina o grub. płyty 1/2 ceg. - 1,76 m2

- Stemplowanie w wysokości do 4 cm deskowań konstrukcji- stemplowanie płyt korytkowych - 4,0 m2

- Ścianki działowe pełne z cegieł kratówki K1 gr. 1/2 ceg. - 2.57 m2

- Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną- dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia - 2,88 m2

- Tynki wewn. zwykłe kat. III wykon. ręcznie na ścianach i słupach - 4,54 m2

- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 5,44 m2

4. Roboty tynkarskie i okładzinowe.

- Tynki wewn. zwykłe kat. III wykonyw. ręcznie na podłożu z cegły i pustaków na ścianach w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 - 44,0 m2

- Cokoliki z płytek terakotowych o wym. 30x12 cm na zaprawie klejowej - 16,39 m

5. Malowanie.

- Gruntowanie podłoży preparatami " CERESIE CT 17" i "ATLAS UNI GRUNT" - powierzchnie pionowe - 57,46 m2

- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 48,77 m2

- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 48,77 m2

- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 50,17 m2

Branża elektryczna

1. W. I. z-ca i centrala oddymiana modułowa 8 A.

- Zainstalowanie centralek sygnalizacyjnych pożaru CSP do 5 NN na cegle - 1,0 szt.

- Rury winidurowe karbowane (giętkie) układane p.t w gotowych bruzdach (śr. do 23 mm podłoże inne niż beton) - 16,0 m

- Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach- wyłącznik nadprądowy 1-bieg. S 301 B 6 A - 1,0 szt.

2. Instalacja zasilająca urządzenia oddymiające.

- Przygotowanie podłoża pod puszki- kucie mechaniczne pod kołki roz.plast. w podł. z cegły - aparat o 1-2 otworach mocujących -4,0aparat

- Układy sterowania elektrycznego chwytakiem elektromagnetycznym - 2,0 ukł.

- Mechaniczne wykucie bruzd dla rur: RKLG18, RS-P16, RS22 o śr. do 47 mm w cegle - 72,0 m

- Rury winidurowe karbowane (giętkie) układane p.t. w gotowych bruzdach (śr. do 19 mm podłoże inne niż beton) - 102,0 m

3. Instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego)

- Ręczne wykucie bruzd dla rur: RKLG18, RS-P16, RS22 o śr. do 47 mm w cegle - 53,0 m

- Przewody kabelkowe YDUp 3x1,5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton - 25,0 m

- Przewód HDGs 3x1,5 mm2 wciągany do rur - 28,0 m

4. Pomiary.

- Sprawdzenie działania- regulacja siłownika - 4,0 sil.

- Sprawdzanie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2,0 pom.

i inne roboty oznaczone w projekcie, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2. Klatka schodowa budynek "B" ul. Chocimska 19

Branża Budowlana

1. Roboty adaptacyjne wewnętrzne.

- Rozebranie ścianki z cegieł cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej -13,07 m2

- Rozbiórka paneli ściennych - panele do odzysku - 266,54 m2

- Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej pasami o szer. do 20 cm -14,73 m

- Uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach-zbrojenie prętami fi-6 - 17,37 m2

2. Ślusarka drzwiowa.

- Drzwi aluminiowe przeciwpożarowe jednostronne o pow. ponad 2 m2 D1- 141x211 cm, El-30, z przeszkleniem i samozamykaczem - 8,93 m2

- Montaż drzwi aluminiowych z naświetleniem z obróbką obsadzenia 100x277 cm - 2,77 m2

3. Montaż klapy oddymiającej.

- Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia - 3,74 m2

- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych-suchych tynków z gruntowaniem - 4,41 m2

4. Roboty tynkarskie i okładzinowe.

- Tynki wewn. zwykłe kat. III wykonywa. ręcznie na podłożu z cegły i pustaków na ścianach w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 - 52,62 m2

- Wymiana cokolików o dług. do 1 m z jednego rzędu płytek terakotowych o wymiarach 30x12 cm - 10,80 m

- (z.VII) Gruntowanie podłoży preparatami "CERSANIT CT 17" i "ATLAS UNI GRUNT"- powierzchnie pionowe pod płytki - 12,12 m2

5. Malowanie.

- (z. VII) Gruntowanie podłoży preparatami- powierzchnie pionowe i poziome - 382,05 m2

- Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa mozaikowa ziarna 1-1,6 z gotowej suchej mieszanki wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych- zużycie 4 kg/m2 - 177,92 m2

- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 122,70 m2

- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 137,10 m2

Branża elektryczna.

1. W. I.z-ca i centrala oddymiana modułowa

- Zainstalowanie centralek sygnalizacji pożaru CSP do 5 NN na cegle - 1,0 szt.

- Przewód HDGs 3x2,5 mm2 wciągany do rur - 8,0 m

2. Instalacja zasilająca urządzenia oddymiania

- Przygotowanie podłoża pod puszki- kucie mechaniczne pod kołki rozp. plast. w podł. z cegły- aparat o 1-2 otworach mocujących - 3,0 apar.

- Układy sterowania elektrycznego chwytakiem elektromagnetycznym - 3,0 ukł.

- Mechaniczne wykucie bruzd dla rur: RKLG18, RS-P16, RS22 o śr. do 47 mm w cegle - 88,0 m

- Przewód HDGs 3x1,5 mm2 wciągany do rur - 70,0 m

- Podłączenie przewodów pojedynczych pod zacisk lub bolce; przekrój żyły do 2,5 mm2 - 60,0 szt

3. Instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego)

- Przewody kabelkowe YDY 3x1,5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton - 35,0 m

- Rury winidurowe karbowane (giętkie) układane p.t w gotowych bruzdach (śr. do 23 mm podłoże inne niż beton) - 35,0 m

4. Pomiar

- Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2,0 pom.

i inne roboty oznaczone w projekcie, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Wspólny Słownik Zamówień - CPV:

45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - roboty rozbiórkowe

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania całego zamówienia - do 26.08. 2011 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobów dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;

e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24, ust. 1 i 2 wyżej cytowanej ustawy.

7.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - uprawnienia do wykonywania działalności i wiedza oraz doświadczenie:

a) od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 robót remontowo - budowlanych tj. remonty wewnętrzne budynków użyteczności publicznej, (budowa ścianek działowych, układanie płytek, malowanie, montaż instalacji elektrycznej) o wartości min. 150 000 zł każda.
Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - "Wykaz ważniejszych realizacji" w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencję, protokół odbioru, itp.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.

a) Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał się możliwością dysponowania następującym sprzętem:
- betoniarki do wytwarzania betonu,
- samochodów samowyładowczych,
- samochód dostawczy,

b) Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,

- oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w branży drogowej, sanitarnych i elektrycznej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający wymaga by wykonawca przedstawił:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

b) Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł,

c) jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

d) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.4.lit. "a" i "b" niniejszej SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,

e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzeniem robót.

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

8. Informacja na temat wadium.
Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości - 4 500,00 zł.

8.1. Wadium można wnieść w formie:

a) pieniądza na konto zamawiającego,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 "b" ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm/.

8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

8.3. Wadium w pieniądzu można wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 22.06.2011 r. do godz. 1000 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.

8.4. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.

8.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.

8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w art. 26, ust. 3, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymienionych w art. 25, ust. 1 cyt. ustawy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

9. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie.

9.1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny oferenta wg. poziomów: - cena ofertowa - 100 %

9.2. Przyjęta metoda przyznania punktów za cenę - polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza czyli najniższa cenowo otrzymuje 100 pkt.

9.3. Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punków wg wzoru:

cena oferty najkorzystniejszej (najniższej)
------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena oferty badanej

10. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pok. 23. Termin składania ofert upływa dnia 22.06.2011 r. godz. 1000. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.06.2011 r. godz. 1030.

11. Termin związania ofertą - 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie zamierza się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego.

16. "Specyfikację istotnych warunków zamówienia" można pobrać
a) ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm) lub
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok. 29 lub za zaliczeniem pocztowym.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju Nr 29 Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski lub telefonicznie: 84 664 37 40, w.42, w godz. 800 - 1500.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 08.06.2011 r.

SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 Załącznik nr 1
Załącznik nr 2 Załącznik nr 2
Załącznik nr 3 Załącznik nr 3
Załącznik nr 4 Załącznik nr 4
Załącznik nr 5 Załącznik nr 5
Załącznik nr 6 Załącznik nr 6
Załącznik nr 7 Załącznik nr 7
Załącznik nr 8 Załącznik nr 8 (plik 11 MB)

<-- POWRÓT